Dine abonnementer
Log ud Min konto

Kundeservice

Kontakt kundeservice /reklamation på tlf. 7627 2020, via voresselvbetjening, eller send os en mail på abonnement@jyskemedier.dk


Åbningstider ved telefonisk henvendelse:

Kundeservice: 
Mandag-fredag kl. 8.00-16.00

Reklamation: 
Mandag-fredag kl. 8.00-18.30, samt lørdage kl. 8.00-11.00


Husk at vi skal have besked senest kl. 9.45 på næstkommende udgivelsesdag, hvis du ønsker at få avisen efterleveret.

 

 

Selvbetjening

Gå til selvbetjening her

Via selvbetjening har du mulighed for selv at ændre din adresse, flytte eller pause avisen, hvis du skal på ferie mm.

 

 

Inden du kontakter os

Det kan være andre er stødt på dit problem får. Gennemgå vores ofte stillede spørgsmål og guides, før du kontakter os.

F.A.Q
For at hjælpe dig bedst muligt med exclusive har vi samlet en masse spørgsmål med svar til. Findes dit spørgsmål ikke i F.A.Q'en, kan du prøve at kontakte os. Klik her for at gå til F.A.Q.
Du finder F.A.Qen i Instillinger-menuen ved at trykke på tandhjulet oppe i højre og så vælge "F.A.Q" i den lokale menu i appen.

Guide
Har du downloadet din app fra Google Play eller AppStore, så kan du finde en guide inde i selve exclusive appen. Tryk på "Indstillinger"-menuen oppe til højre. Det er et tandhjul ikon. Herefter skal du trykke på guide, som vil gennemgå funktionaliteten på den pågældende side. Vil du se hvad du kan, når du er inde på en artikel, så skal du trykke på guiden, mens du er i artiklen.

 

 



Ukendt objekt